According to Julie

Hva har DU på deg på jobben? Gjesteblogging hos Tinteguri

1 Comment

Utfordret av Elin Ørjasæter, åpnet jeg klesskapet ved å notere og fotografere hva jeg valgte å gå med på jobb i én uke. Jeg fikk en ny respekt for “dagens outfit”-bloggere da jeg oppdaget hvor vanskelig det er å ta gode bilder av seg selv i speilet med mobilkamera. Jeg avslørte for meg selv at jeg er et vanedyr: I løpet av uken gikk jeg med to utgaver av samme t-skjorte, to av samme skjørt og to og av samme cardigan. Jeg fikk også tenkt litt gjennom stilforvirringen jeg opplever nå i overgangen fra masterstudiet til jobb som kommunikasjonsrådgiver.

Les innlegget i bloggen Tinteguri

62398_10150274057585314_6897846_n_th

P.S. Min Style-board på Pinterest er stadig oppdatert, men likevel ganske konstant: det går i nøytrale fargekombinasjoner med innslag av rødt, grønt eller blått, perler, blonder og prikker.

Les også:

One thought on “Hva har DU på deg på jobben? Gjesteblogging hos Tinteguri

  1. Pingback: hun om: tøff med hatt « hun og han

Leave a Reply

