According to Julie

Dagens bloggere: Eirik og Jorunn

Leave a comment

Det er 4. desember, og i dag anbefaler jeg Eirik og Jorunn. Det gjør jeg egentlig med jevne mellomrom. men her er den offisielle anbefalingen.

Hvis man ser bort fra bloggere i min egen familie, var Eirik og Jorunn de første bloggerne jeg leste fast, og de første bloggerne som leste meg. Jeg møtte dem samme uke som min blogg ble startet.

Eirik og Jorunn er nerdebloggere, bokbloggere og kattebloggere.

Jorunns innlegg om Kindle var utslagsgivende da foreldrene mine skulle velge bursdagsgave til meg. Jeg leste alle Eiriks innlegg om bøker da jeg fikk lage egen pensumliste i kulturjournalistikk. Dessuten lærte han meg ordet springmais

Eirik har forresten fått et offisielt anbefalingsinnlegg før. Men da handlet det om dans, ikke blogging.

Blogg: Eiriks forfatterblogg
Twitter: @astronewth

Blogg: andedammen
Twitter: @jorunn

Leave a Reply

