According to Julie

Ingen logikk 2

4 Comments

I serien "fakulteter oppfører seg motsatt av forventet": Universitetsbiblioteket kan få tilsendt bøker fra hele landet som jeg bestiller over nettet, og så får jeg mail om at boken min er kommet og jeg blir glad. Men informatikkbiblioteket, ja, informatikk legger ikke en gang ut kart over hvor i hyllene bøkene er.

Jeg hører også fra Heidi at medievitenskapstudentene ikke får ordentlig informasjon. Så medievitenskap er dårlig på å gi informasjon, informatikk er dårlig (relativt) på internett, økonomisk er dårlig på effektivitet, men hf er bra på laptoptilrettelegging. Godt å se at man ikke tilpasser seg folks stereotype forventninger.

4 thoughts on “Ingen logikk 2

  1. and the crowds just kept banging their hands together….!

  2. (iow: we’re getting the heck out of here, ya!!!!)

  3. Tror du har snublet over noe her, ja.
    Det er kanskje ikke tilfeldig at det siste stedet leger vil havne er – på sykehus….
    Ingar

  4. Jeg vet ikke hva du sikter til med at ikke Informatikkbiblioteket ikke legger ut kart over hvor bøkene er i hyllene, men det har vi hatt siden 1993:
    http://www.ub.uio.no/umn/inf/kart/ifib.html
    Er det noe annet du mener, så er vi åpne for forslag …

Leave a Reply

